All-you-can-eat eettenten

• Boer

• Reageer met quote

Gepost op 20-Mrt-2007 18:02

Laatst liep ik op het Damrak en zag ik een all-you-can-eat-dim-sum voor 7,50, het enige addertje onder het gras was dat je maar een uur mocht zitten.

Waar zijn de beste All-you-can-eat restaurants te vinden? We zijn tenslotte Nederlanders Knipoog En wat zijn jullie ervaringen/eetrecords hierbij?

Een hele tijd terug bij Sumo in Rotterdam (bestaat dat nog?) naar schatting 40 stuks sushi naar binnen gewerkt. Het was niet de beste sushi ooit, maar all-you-can-eat staat ook niet bekend om zijn kwaliteit? Bij Gauchos staat mijn record op vier porties spareribs.

Gelukkig heb ik een snelle stofwisseling waardoor ik zoveel kan eten wanneer ik wil. Vrouwen zullen jaloers op mij zijn Knipoog

• ohmycan

• Reageer met quote

Gepost op 20-Mrt-2007 18:33

Wokrestaurants zijn tegenwoordig ook een hype... Voor Nederlanders vooral, maar ik heb zelf geen moeite als Chinees om zelf een keer ergens te wokken, heb het drie keer gedaan (Alkmaar waar ik nu werk 2x en bij de Gouden Wok das daaro boven de A4 toch??) maar tis niet echt waar voor je geld vind ik (voor de weinigeters onder ons) voor 25 euro kun je beter ergens echt lekker eten denk ik, bij zo'n VREET JE MAAR VOL tent krijg ik meestal van die wat mindere momenten als ik die avond thuiskom Tong uitsteken

Weet ook nog wel zo'n Japans restaurantje zo'n vreet je maar vol restaurant, was de laatste waar ik geweest was, Osaka heet die (misschien kan Helen ook nog wat commentaar erover geven Grijns) maar die is nu ergens naartoe verhuisd weet niet waar precies... Vond het eten wel lekker op zich maar ja dat soort restaurants gaat het alleen maar om kwantiteit en niet op kwaliteit Knipoog

• Kenji

• Reageer met quote

Gepost op 20-Mrt-2007 18:34

Ik vind het maar niks.

Voor mij gaat kwaliteit voor kwantiteit en prijs.

Jammer dat bv, BenKei/Fuji daardoor in Rotterdam ging sluiten. Was wel duur, maar kwaliteit zat erin. Was daar vaste klant sinds basisschool...

Maarja, Prijs en All you can Eat is voor het algemeen heel aantrekkelijk....

• Eek

• Reageer met quote

Gepost op 20-Mrt-2007 19:00

Sowieso heb je in NL weinig all-you-can-eat buffets met echt goede kwaliteit....

Wok is idd meest bekende onder Nederlanders...Mwah, af en toe is het wel ok (Ja Gouden Wok is A4) maar ook niet zo gezellig... wil je lekker babbelen lopen mensen weg voor eten en wachten in de rij (bij andere buffet is dat ook wel zo, alleen dan zonder wachten in de rij, dus iets beter qua gezelligheid)

Laatst (in feb) zijn we naar Rancho BBQ geweest (ook A4), dat was opzich best lekker en je hoeft alleen maar de basis eten te halen (de duurdere worden gelevert aan tafel) en kan je gezellig samen koken/eten/babbelen. Voor de gezelligheid is dat zeker een aanrader (eten is ook niet slecht).

Laatst in HK ging ik met vrienden de laatste avond naar 日?食 (yat zhi sik)... Onbeperkt japans fondue en grill en beetje bijbetalen ook sushi en sashimi...fris en thee was ook onbeperkt. Dacht dat we rond de 180 HKD pp kwijt waren (wel maximaal 2 of 3 uur dacht ik). Het was lekker en kwaliteit was ook goed

• Helennn

• Reageer met quote

Gepost op 20-Mrt-2007 22:40

ja, idd in nederland heb je weini van dat soort tenten.,,,
    Voor mij is de 7-11 in HK al genoeg, maar die hebben ze hier ook niet Snif Snif.. nif nif Teleurgesteld Teleurgesteld
    *.. seven/eleven~ Hartje **

• Eek

• Reageer met quote

Gepost op 20-Mrt-2007 23:09

Jaaaa... 7-11 is heilig Grijns

• ohmycan

• Reageer met quote

Gepost op 20-Mrt-2007 23:32

7-11 is de bomb Cool zo'n andere tent in HK vind ik ook wel vet lekker en cheap... iets met daai ka lok?

• Eek

• Reageer met quote

Gepost op 20-Mrt-2007 23:36

Ja..... Maar mn favo "fastfood"-keten in HK is Yoshinoya (Ka ye kat)... Hmmm... die beef-rijst is zo lekker

• Helennn

• Reageer met quote

Gepost op 21-Mrt-2007 00:32

HUngry HUuuuungryyy .. Yamm mmmmm
    die visballetjes van de 7-11 mmm
    Daai ka lok, MMM
    Beef-rijst, MMM MMM MMM . Hartje
    Mijn hobby is trouwens eten

• AJLim

• Reageer met quote

Gepost op 21-Mrt-2007 02:17

Boer schreef: Een hele tijd terug bij Sumo in Rotterdam (bestaat dat nog?)

Hi there, Ja Sumo bestaat nog, hij is alleen verhuist naar Mauritsweg 28 erg dichtbij de oude locatie.
    Ik zelf ga er vaak heen als ik weer in Rotterdam ben Verlegen. Zelf vind ik het een top tent, lekker eten wat je op kan (vr)eten:P . Ik ben zelf sprekent over hun zalm kwaliteit, oke oke het is niet zo als in Vancouver maar toch goed.
    Urmm verder ben ik ook naar Golden Wok (A4)geweest, gaat wel. Ook de Rancho BBQ die daar zit is wel een aanrader ook als je geen vlees lust hebben ze wel hele goeie alternatief (groente)
    En natuurlijk heb je bij de Chinese rest. ook lopent buffet maar helaas is het niet echt chinees Knipoog

• Saan

• Reageer met quote

Gepost op 21-Mrt-2007 11:10

Jullie zijn WREED!!!!!!!!!!!! Ik word gek hier in NL, alles duur en VIES, niet lekka, steeds hetzelfde! Zelfs zoiets simpels als rijstepap is SUPA lekka in AZIE!!!!!!!!! Zacht, zoetig, geurig........... ik word gek hier...... geef mij zo'n lekkere ngau laam mien!!!!!! ai ai ai!

• Eek

• Reageer met quote

Gepost op 21-Mrt-2007 14:11

Helennn schreef: HUngry HUuuuungryyy .. Yamm mmmmm
    die visballetjes van de 7-11 mmm
    Daai ka lok, MMM
    Beef-rijst, MMM MMM MMM . Hartje
    Mijn hobby is trouwens eten

Je meent het? Grijns
    Eten is de hobby van de meeste mensen hier... bij elk gesprek wordt op een gegeven moment wel over eten gepraat Grijns

AJLim schreef:
    Ook de Rancho BBQ die daar zit is wel een aanrader ook als je geen vlees lust hebben ze wel hele goeie alternatief (groente)

lol Knipoog

Saan schreef: Jullie zijn WREED!!!!!!!!!!!! Ik word gek hier in NL, alles duur en VIES, niet lekka, steeds hetzelfde! Zelfs zoiets simpels als rijstepap is SUPA lekka in AZIE!!!!!!!!! Zacht, zoetig, geurig........... ik word gek hier...... geef mij zo'n lekkere ngau laam mien!!!!!! ai ai ai!

Duur is wel waar, maar is niet altijd vies.... Yam Cha vind ik in NL vaak lekkerder dan in HK

• michelleC

• Reageer met quote

Gepost op 21-Mrt-2007 14:15

Naast de Chinese en Japanse All-You-Can-Eat restaurants heb je ook een hele lekkere Westerse All-You-Can-Eat restaurant in Nederland. Je moet er wel wat voor over hebben, want tis helemaal in Tilburg!

"Etenstijd" is the name. Was daar voor het eerst in oktober vorig jaar en het eten en service was me erg bevallen. Je hebt echt zoveel keuze dat je niet eens weet waar je moet beginnen, zoals allerlei soepen, voorgerechten (carpaccio, garnalen en krabsalade enz.), struisvogelvlees, krokodillenvlees, allerlei soorten vis (ze worden vers klaargemaakt voor je neus Knipoog) en last but not least de dessert gedeelte!!! Zoveel soorten ijs en taart, yum yum Blij En wat het ook aantrekkelijk maakt is dat drinken ook onbeperkt is. Je betaalt dus van te voren 22 euro p.p. bij de balie in de aankomst hal, daarna wordt je naar je plek begeleid en dan mag je aanvallen 2 uur lang!!!! De locatie is ook nog erg mooi, namelijk in een luxe landhuis. Cool

Ja ja, jullie zullen nu wel denken dat ik een aandeelhouder van het tent ben ofzo hahaha, maar het was echt lekka!! Voor 22 euro all you can eat en drink en dan ook nog lekker, kom je bijna nergens meer tegen in Nederland. Oja ik zou niet in het weekend gaan want dan is het duurder en hartstikke druk!! Dan is 2 uur veelste kort, voor mij tenminste Knipoog

• Eek

• Reageer met quote

Gepost op 21-Mrt-2007 14:18

Ooohhh... dat klinkt interessant Michelle.. Hartje

AJ, misschien een plan voor volgende week? Knipoog

• michelleC

• Reageer met quote

Gepost op 21-Mrt-2007 14:29

Jaha, Saan en ik hebben toevallig volgende week woensdag gepland om daar te gaan eten. Jullie moeten wel op tijd reserveren!!!

• Eek

• Reageer met quote

Gepost op 21-Mrt-2007 14:39

Hmmmm... Etenstijd in Tilburg, met wat googelen is het zo gevonden denk ik.

FF bespreken met AJ en Lydia, sounds namelijk wel great (en nog goedkoop ook)... jammer dat Jake enzo tentamen hebben

• Saan

• Reageer met quote

Gepost op 21-Mrt-2007 14:59

Gezellig!!!!!! Laat ons weten en als je wilt kunnen we gezamenlijk tafelen!

• Jason

• Reageer met quote

Gepost op 21-Mrt-2007 15:55

Vanavond even in mijn agenda kijken.... Tong uitsteken

• Eek

• Reageer met quote

Gepost op 21-Mrt-2007 16:06

@Saan: Dat zou zeker gezellig zijn... moet wel kijken of ik woensdag kan (volgens mij niet Verdrietig )

• Boer

• Reageer met quote

Gepost op 21-Mrt-2007 16:33

michelleC schreef: Naast de Chinese en Japanse All-You-Can-Eat restaurants heb je ook een hele lekkere Westerse All-You-Can-Eat restaurant in Nederland. Je moet er wel wat voor over hebben, want tis helemaal in Tilburg!

"Etenstijd" is the name. Was daar voor het eerst in oktober vorig jaar en het eten en service was me erg bevallen. Je hebt echt zoveel keuze dat je niet eens weet waar je moet beginnen, zoals allerlei soepen, voorgerechten (carpaccio, garnalen en krabsalade enz.), struisvogelvlees, krokodillenvlees, allerlei soorten vis (ze worden vers klaargemaakt voor je neus Knipoog) en last but not least de dessert gedeelte!!! Zoveel soorten ijs en taart, yum yum Blij En wat het ook aantrekkelijk maakt is dat drinken ook onbeperkt is. Je betaalt dus van te voren 22 euro p.p. bij de balie in de aankomst hal, daarna wordt je naar je plek begeleid en dan mag je aanvallen 2 uur lang!!!! De locatie is ook nog erg mooi, namelijk in een luxe landhuis. Cool

Ja ja, jullie zullen nu wel denken dat ik een aandeelhouder van het tent ben ofzo hahaha, maar het was echt lekka!! Voor 22 euro all you can eat en drink en dan ook nog lekker, kom je bijna nergens meer tegen in Nederland. Oja ik zou niet in het weekend gaan want dan is het duurder en hartstikke druk!! Dan is 2 uur veelste kort, voor mij tenminste Knipoog

Ik ben daar ook eens een keer geweest. Volgens mij moest je daar voor bepaalde drank bijbetalen als ik me het goed herinner.

• Pooky

• Reageer met quote

Gepost op 21-Mrt-2007 17:15

michelleC schreef: Naast de Chinese en Japanse All-You-Can-Eat restaurants heb je ook een hele lekkere Westerse All-You-Can-Eat restaurant in Nederland. Je moet er wel wat voor over hebben, want tis helemaal in Tilburg!

Ben er ook geweest; 2 uur is behoorlijk haasten, vooral als je 10 minuten sta te wachten op je zeeduivel-filet, die overigens echt jammie was.
    "Etenstijd" is echt een aanrader! De gebakken kikkerbilletjes (als die er zijn) zijn heerlijk! En het dessert-buffet met de mangosorbetijs en de mini chocolate muffins zijn ook erg lekker!
    Probeer trouwens te reserveren voor de benedenverdieping, anders moet je telkens die trap op- en aflopen. Op zich niet zo heel erg, maar ik ben van mezelf nogal clumsy. Tong uitsteken

• Pooky

• Reageer met quote

Gepost op 21-Mrt-2007 17:20

Ben afgelopen zaterdag toevallig wezen eten bij Shabu-shabu in Rotterdam. Ook een all-you-can-eat-binnen-2-uur-tent, maar best uitgebreide kaart en heel behoorlijk eten. Per ronde maximaal 5 items per persoon, maar ons viel het toch wel op dat bij ronde 1 het eten heel snel op tafel kwam, ronde 2 duurde al wat langer, ronde 3 nog langer en bij ronde 4 zaten we een kwartier naar een leeg tafelblad te staren. Zo vliegen die 2 uur wel snel voorbij.
    Ondanks dat hebben we die € 22,50 er wel uitgehaald, gna gna Tong uitsteken

• Eek

• Reageer met quote

Gepost op 21-Mrt-2007 18:09

Sommigen eten nou eenmaal langzamer dan anderen Knipoog
    Maar bij etenstijd kan je ook voor 30 Euro 3 uur eten (Wat wel meteen een stuk duurder maakt Teleurgesteld )

• AJLim

• Reageer met quote

Gepost op 21-Mrt-2007 22:01

michelleC schreef: Jaha, Saan en ik hebben toevallig volgende week woensdag gepland om daar te gaan eten. Jullie moeten wel op tijd reserveren!!!

Eek schreef: Hmmmm... Etenstijd in Tilburg, met wat googelen is het zo gevonden denk ik.

FF bespreken met AJ en Lydia, sounds namelijk wel great (en nog goedkoop ook)... jammer dat Jake enzo tentamen hebben

@MichelleC & Saan Heyyyy Grijns dat is weer een tijd geleden ... ow ic , nou sound good.
    Zal ff kijken of ik een gaatje kan maken er voor Knipoog
    Urmm hoelaat waren jullie van plan om tegaan ??

@Eek zo als je ziet ben ik er voor in Tong uitsteken urmm nu ff met de andere checken Knipoog

• Eek

• Reageer met quote

Gepost op 21-Mrt-2007 22:28

Als ik kan zorgen dat ik woensdag vrij heb, dan zijn we denk ik in iedergeval met zn 3-en

Ga naar: